FAQ
nasza lista faq
lista najczęściej zadawanych pytań
Czy można anulować rezerwację autokaru?
Tak, rezerwację można anulować. Warunki anulowania rezerwacji, w tym ewentualne koszty, są określone w umowie wynajmu.
Jakie są wymagania dotyczące rezerwacji autokaru?
Do rezerwacji autokaru wymagane są: pełne dane rezerwującego (w tym dane kontaktowe), informacje o trasie, terminie wynajmu oraz liczbie pasażerów.
Czy autokary są dostosowane do długich tras międzynarodowych?
Tak, nasze autokary są przystosowane do długich tras międzynarodowych, wyposażone w wygodne fotele, systemy rozrywki pokładowej oraz inne udogodnienia, takie jak toalety i lodówki.
Czy istnieje możliwość personalizacji autokaru na potrzeby wydarzenia?
Tak, oferujemy możliwość personalizacji autokaru, np. poprzez oklejenie go specjalnymi banerami reklamowymi czy informacyjnymi na czas wydarzenia.
Czy można wynająć autokar z kierowcą?
Tak, wszystkie nasze autokary i busy są wynajmowane wraz z doświadczonymi i profesjonalnymi kierowcami.
Czy można wynająć autokar na jeden dzień?
Tak, oferujemy możliwość wynajmu autokaru nawet na jeden dzień, dostosowując usługę do krótkoterminowych potrzeb naszych klientów.